Eylül 20, 2010

Ben hiç üç maymunu oynamadım!
Sanırım hep öyleydim zaten, ne gördüm etrafımda olup biteni, ne duydum ne de bildim yorum yaptım.Bakmayın böyle dediğime kör, sağır, dilsiz falan değilim ben.Sadece bi kapalı kutuya saklamışım kendimi.En çok da anılarımı.Zorunda olduğum için ve bana katlanmak zorunda olan insanlara benimde katlanmam gerektiği için yaşadım ben o anılarımla dolu albümlere koyamayacağım kadar değersiz anıları.Evet farkettimde uzun cümleler kurmaya bile başlamışım ben.Ne yolun sonu bu ne de yolun yarısı daha başlangıcındayım hayatın.Hiç birşeyde görmedim belki, yaşamadım! İsyanım falan da yok öyle sadece sıkıldım.Yorulmadım ama bir durup geriye bakmam gerek, bakarken belki birazda dinlerim.Herneyse beni bırak da senden ne haber?

1 yorum:

  1. aynısının bir başka rengi. geriden geliyorum bu taraflardada bir şey yok. sadece kabına sığmadığı için yakmış anıları resimleri delinin biri.

    YanıtlaSil