Eylül 11, 2010

Yeniyim ben burda.
Yeni geldim daha ayağımın tozuyla, bir arkadaşımın işte blog açtım orda yazılarımı paylaşıyorum takipçilerim var baya güzel oluyor demesiyle, elimdeki abidik gubidik yazıları düşünerek " ben de yaparım ki" düşüncesiyle geldim.Ama düşündümde zaten varolanları paylaşmam gereksiz.Kararım şu, sayfanın başına oturduğumda yazacağım herşeyi, o an ki psikolojimle.Sus pus bi ortam falan olması gerekmiyor bunun için  bir "ın to the hollow"a ihtiyacım var sadece.Şimdi kafama takılan ve günümüzde herkesin gündeminde olan bir konuyla başlıyorum.
DIPNOT: imla kurallarına olan dikkatsiz ve saygısız davranışlarımdan ötürü bir özrü borç bilirim.

Gel Baba Geell Referanduma geell . !

Refenrandumda Erkan Yolaç'ın evet hayır oyununu oynasak ya biz.
Ya bak şimdi hadi ben oy kullanmıyorum tamam ama kullanacak olsam iki elim kanda olsa kullanırım.Ne demek ya öyle bir hakkın varken kullanmamak, sayın aile mensuplarım sırf tatilden eve bir gün geç dönmemek için oy kullanmıyorsunuz eşrefle kınıyorum. (eşref olsa oda kınardı.)
Hayır'lı bi referandum olsun dualarımızla yarını bekliyoruz.
Bana sorarsanız ben Hayır derim ama sırf bu CHP MHP gibi partilerin AKPye olan savaşı yada AKPnin onlara olan savaşı yüzünden değil. Öyle olması gerektiği için.Bırakın bu işleri referandum referandumluktan çıktı siyasal bir çatışmaya dönüştü resmen.Sen gelip benim elime Evet yazılı şapka versen deee, mitingde bedava su dağıtsan daa, çevremdekileri ben dolduruşa getirebilirim.
Hepsini okumadım o maddelerinin ama okuduğum kadarıyla benimde Evet diyeceklerim var ama Hayır diyeceklerim Evet diyeceklerimden daha çok.Şuana kadar olmaması hata olan birçok şey var orda.Kimsenin onlar yüzünden evet demesini beklemeyin, Bırakında insanlık kendi beynel düşüncelerini sunsun. Öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder